Головна
Про нас
Ми співпрацюємо з...
Робота в кризових ситуаціях
Освітнє середовище
Безпека праці та навчання
Правила поведінки
Харчування
Вільні від насильства
План заходів подолання булінгу
Порядок подання та розгляду заяв про булінг
Інклюзивне середовище
Соціально-психологічна служба
Психолог
Соціальний педагог
Інформаційний простір
Бібліотека
Замовлення підручників
Система оцінювання
Положення про систему оцінювання
Критерії оцінювання
Формувальне оцінювання
Педагогічна діяльність
Академічна доброчесність
Положення про академічну доброчесність
План заходів
Підвищення професійного рівня
Положення про підвищення кваліфікації
Орієнтовний план
План на рік
Атестація
Методична робота
Управлінські процеси
Прозорість та інформаційна відкритість
Організація освітнього процесу
Форми здобуття освіти
Режим роботи ліцею
Розклад
Єдина освітня платформа
Самоврядування
Положення про педраду
Положення про батьківську раду
Конституція шкільної республіки
Критерії оцінювання
Початкова освіта
Загальні критерії оцінювання у початковій школі:
Переглянути
Критерії по класам:
для перегляду перейдіть у web версію сайту
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
Базова середня освіта
Загальні критерії оцінювання:
5-9 кл. НУШ
8-11 класи
Критерії по предметам:
для перегляду перейдіть у web версію сайту
Хімія
Біологія
Географія
Фізика
Математика
Інформатика
Історія
Укр. мова
Українська та зар.літератури
Іноземні мови
Право
Фіз.вих
Трудове та технології
Фінанс.грамотність
Основи здор.
Мистецтво
НУШ
Фіз.вих
Технології
Мистецтво
Ук.мова, Українська та Зарубіжна літ.
Природа, фізика, хімія, біологія, географія
Математика
Історія
Інформатика
Іноземні мови
Здоров'я, безпека, добробут