Головна
Про нас
Ми співпрацюємо з...
Робота в кризових ситуаціях
Освітнє середовище
Безпека праці та навчання
Правила поведінки
Харчування
Вільні від насильства
План заходів подолання булінгу
Порядок подання та розгляду заяв про булінг
Інклюзивне середовище
Соціально-психологічна служба
Психолог
Соціальний педагог
Інформаційний простір
Бібліотека
Замовлення підручників
Система оцінювання
Положення про систему оцінювання
Критерії оцінювання
Формувальне оцінювання
Педагогічна діяльність
Академічна доброчесність
Положення про академічну доброчесність
План заходів
Підвищення професійного рівня
Положення про підвищення кваліфікації
Орієнтовний план
План на рік
Атестація
Методична робота
Управлінські процеси
Прозорість та інформаційна відкритість
Організація освітнього процесу
Форми здобуття освіти
Режим роботи ліцею
Розклад
Єдина освітня платформа
Самоврядування
Положення про педраду
Положення про батьківську раду
Конституція шкільної республіки
Прозорість
та інформаційна відкритість
Освітні програми
У 2024-2025 навчальному році Ліцей №4 працює за освітніми програмами, затвердженими рішенням педради від 30.08.2024 р., протокол №01
(переглянути)
Пе
Накази про зарахування учнів
- Наказ про зарахування учнів до 1 класу на 2024-2025 н.р. (
переглянути
)
- Наказ про переведення учнів 1-10 класів на наступний рік навчання. (
переглянути
)
Публічні кошти
На даний момент звіт про використання публічних коштів на стадії розробки
Статут
закладу освіти (
переглянути
)
Ліцензія на провадження освітньої діяльності(
переглянути
)
Наказ про переоформлення ліцензії (
переглянути
)
Стратегія розвитку Ліцею №4 на 2024-2027 рр. (
переглянути
)
Кадровий склад закладу освіти (
переглянути
)
Положення про ВСЗЯО Ліцею №4 (
переглянути
)
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником(
п
ереглянути
)
Ліцензований
обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі
освіти
2024-2025 навчальний рік станом на 05.09.2024р
.
Мова освітнього процесу - українська
Освітня програма на 2024-2025 н.р. (
переглянути
)
Вакантні посади: (
переглянути
)
Матеріально-технічне забезпечення ( п
ереглянути
)
Результати моніторингу якості освіти (
переглянути
)
Умови
доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами:
З метою доступу осіб з обмеженими фізичними особливостями до першого поверху будинку має пандус, поручні на сходах входу.
Форми здобуття освіти (
переглянути
)
Перелік додаткових освітніх та інших послуг
Правила прийому до закладу (
переглянути
)
Звіт керівника закладу (
переглянути
)