У зв’язку з тим, що в Україні, а також і в м.Ладижині оголошено тритижневий карантин, навчання рекомендовано проводити дистанційно.
З цією метою пропонується використання репозитарію електронних освітніх ресурсів ЛІКT, платформи ЛІКТ для проведення вебінарів та інших навчальних ресурсів мережі Інтернет (орієнтовний перелік наведено у додатку).
                Репозитарій електронних освітніх ресурсів містить навчальні матеріали близько 12 000 уроків з різних предметів освітньої програми 1-11 класів. Платформа для проведення вебінарів дозволяє вчителю (тьютору) провести інтерактивний урок у реальному часі з можливістю його запису та подальших багаторазових переглядів. Усі учасники освітнього процесу можуть використовувати вказані ресурси безкоштовно. Для роботи з цими ресурсами необхідно лише будь-який пристрій з доступом до мережі Інтернет.


Додаток

               Рекомендований список освітніх ресурсів, які можуть бути використані в процесі дистанційної підтримки освітнього процесу під час карантину.
https://disted.edu.vn.ua - репозитарій начальних ресурсів;
https://bbb.pmg17.vn.ua - платформа ЛІКТ для проведення вебінарів;
https://test.edu.vn.ua - система контролю знань (потрібна реєстрація учителя та учнів)
http://www.osvitaua.com/youpub/ - сайт видавництва, містить навчальні ресурси;
https://www.youtube.com/channel/UCMIVE71tHEUDkuw8tPxtzSQ  - «Цікава наука»;
https://phet.colorado.edu/uk/simulations/category/physics - досліди з фізики;
https://naurok.com.ua/ - для вчителів та учнів;
https://besmart.study/ - онлайн-платформа підготовки до ЗНО;
https://prometheus.org.ua/zno/ - здається, перший проект масових відкритих онлайн-курсів в Україні. За посиланням – курси підготовки саме до ЗНО;
https://www.ed-era.com/zno/ - дуже багато цікавої інформації про дистанційну освіту;
https://cutt.ly/FtsrQTt - ютуб-канал вчителя фізики Павла Віктора;
https://ilearn.org.ua/ - Проект дистанційної освіти від «Освіторії».

За Методичними рекомендаціями Департаменту освіти і науки Вінницької ОДА закладам загальної середньої освіти щодо організації дистанційної підтримки освітнього процесу в умовах карантину ПЕРЕЙТИ =>